Referenciám a gyermeki rajongás és szülői elismerés…

Pedagógiai munkámban egyéni, általam kialakított óravezetéssel és gyakorlatokkal dolgozom.

Időnként azonban csak beszélgetünk.

Ők így gondolják

A rendszeres, tervezett és következetes ismétlés a pedagógiai struktúrám meghatározó eleme. Hatékony és eredményes módszerem egyik lényegi pontja a gyorsítás, a gyors-váltás.

Jelsorolás/kitalált élőlény

A feladatvégzésekbe gyakran “tűzök”  (az aktuális feladattól teljesen eltérő) rövid változatokat, majd folytatjuk az órát. ‘szódobálózunk’, tapsolunk, sikítunk, dobolunk, nevetünk.

Vigyázat! Hangos!

Feladatlapot ritkán használok, azt otthon is tud adni a szülő a gyermekének. Amiket viszont használok, azokat én készítem.

 

A kritikákat elfogadom, de csak attól, aki megismerte a módszereim lényegi pontjait…

S ne bonyolítsuk túl…

A fejlesztés alapvetően igen “egyszerű”, csak ötletek kellenek hozzá. Nem szükséges mindig új, vagy “különleges” fejlesztőeszközöket használnunk ahhoz, hogy eredményesek legyünk.

Finommotorikán,testsémán,koncentrált/megosztott figyelmen akár egy doboz gyufa segítségével is javíthatunk.

Rendszeresen ismételt gyakorlatokkal.

Pedagógiám hangokban

Pedagógiám képekben

Az órákon határozott szabályok szerint dolgozunk, amiket minden esetben betartatok, amik alól nincs kibúvó. Mindezt azért, mert célom a gyermeki értékek kibontakoztatása, a lehetőségek megteremtése, és a könnyebb boldogulás megalapozása a jövőt szem előtt tartva.

Mindemellett: a teljes pedagógiai tevékenységem meghatározóan átszövi a sok-sok humor, humor és nevetés.

…egy lényeg, s egy kulcs a lelkek kristálytermébe…

Kedves Szülők, fogadják meg gondolatom:

 

A szeretet célirányossággal párosul. Azért állítom nehéz feladatok elé, mert szeretem…

Albertt

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.