Referenciám a gyermeki rajongás és szülői elismerés

Gyógypedagógiai munkámban egyéni, általam kialakított óravezetéssel és gyakorlatokkal dolgozom.

Időnként azonban csak beszélgetünk.

Gyógypedagógiai óra

A rendszeres, tervezett és következetes ismétlés a pedagógiai struktúrám meghatározó eleme. Hatékony és eredményes módszerem egyik lényegi pontja a gyorsítás, a gyors-váltás.

A feladatvégzésekbe gyakran „tűzök”  (az aktuális feladattól teljesen eltérő) rövid változatokat, majd folytatjuk az órát. ‘szódobálózunk’, tapsolunk, sikítunk, dobolunk, nevetünk.

Feladatlapot ritkán használok, azt otthon is tud adni a szülő a gyermekének. Amiket viszont használok, azokat én készítem.

 

A kritikákat elfogadom, de csak attól, aki megismerte a módszereim lényegi pontjait…

S ne bonyolítsuk túl…

A gyógypedagógiai fejlesztés véleményem szerint „egyszerű”, csak ötletek kellenek hozzá. Nem szükséges mindig új,  és „különleges”   eszközöket kipróbálnunk ahhoz, hogy eredményesek legyünk.

Rendszeresen ismételt, nem pedig időnként kipróbált gyakorlatokkal…!!

Az órákon határozott szabályok szerint dolgozunk, amiket minden esetben betartatok, amik alól nincs kibúvó. Mindezt azért, mert célom a gyermeki értékek kibontakoztatása, a lehetőségek megteremtése, és a könnyebb boldogulás megalapozása a jövőt szem előtt tartva.

Mindemellett: a teljes pedagógiai tevékenységem meghatározóan átszövi a sok-sok humor, humor és nevetés.

…egy lényeg, s egy kulcs a lelkek kristálytermébe…

Kedves Szülők, fogadják meg gondolatom:

 

A szeretet célirányossággal párosul. Azért állítom nehéz feladatok elé, mert szeretem…

Megosztás